A Tanulmányi Osztály hirdetései

A VHF tanulmányi osztályának hirdetései, felhívásai.

Pótfelvételi információk

 Főiskolánk 2018/2019. tanévre az alábbi képzésekre pótfelvételt hirdet:

Jelentkezni a főiskola saját jelentkezési lapjának kitöltésével lehet. A jelentkezési lapok a képzési formák nevére kattintva letölthetők.

A kitöltött jelentkezési lap beküldési helye:

Cím: 8200 Veszprém, Jutasi út 18/2
Telefon: 88/542-703
E-mail: vhfto@vhf.hu

Beküldési határidő: 2018. augusztus 24.

A felvételi elbeszélgetés időpontja: 2018. augusztus 31., 10:00 óra, helye: 8200 Veszprém, Jutasi út 18/2.

 

Általános tudnivalók

Csak azok jelentkezése fogadható el, akik az adott évi tavaszi felvételi eljárásban nem jelentkeztek, vagy akik nem nyertek felvételt egyetlen felsőoktatási intézmény által meghirdetett, szeptemberben indított képzésre sem. Az eljárás során csak egy intézménybe és egy szakra lehet jelentkezni. A jelentkezésekhez külön jelentkezési lap kerül kiadásra, mely a főiskola honlapjáról letölthető.

Hitéleti Alkalmassági elbeszélgetés anyaga

  • általános hittani ismeretek
  • a gimnáziumi irodalom és történelem tankönyvekben, elsősorban a kereszténységet érintő témák és események
  • az általános műveltség körébe tartozó alapvető egyházzenei ismeretek (a liturgiát kísérő zeneművek, jelesebb szerzők, stílusirányzatok stb.)

Sok sikert a felvételihez!

 

CsatolmányMéret
Microsoft Office document icon pótfelvételi hirdetmény147.5 KB

Iskolai szociális munka továbbképzés

Iskolai szociális munka munkakört kaptál? Jó lenne ötletet kapni a feladatok ellátásához? Gyere el a szeptemberben ismét induló egyéves képzésünkre!

CsatolmányMéret
PDF icon iskolai_szakiranyu_szorolap2.pdf522.67 KB

Gerontológia továbbképzés

Az idei évben is figyelmükbe ajánljuk az alkalmazott szociális gerontológia szakirányú továbbképzésünket! 

Végzős szakirányos hallgatóink az alábbiakat írták a képzésről:

CsatolmányMéret
PDF icon gerontologia_szorolap.pdf520.91 KB

Álláshirdetés

Gerontológia beszámoló

A szociális gerontológia az időskor jellemzőivel foglalkozó tudományterület, amely élettani, lélektani, társadalmi és ökológiai szemléleten keresztül vizsgálja az öregedést. Az időskor szerepeit és sajátosságait már az ókorban és a középkorban is vizsgálták, az öregedés tudományos igényű kutatása azonban a 20. századtól került a figyelem középpontjába, mondta Feketéné Magyar Zsófia, a szakirány koordinátora, főiskolai oktató.

Pályázati felhívás nemzeti felsőoktatási ösztöndíj

A nemzeti felsőoktatási ösztöndíj (korábban köztársasági ösztöndíj) pályázati kiírást és a pályázati űrlapot a mellékletek közül lehet letölteni.

Benyújtási határidő: 2018. június 15. 12:00

VHF TO

 

Kirándulás a Láthatatlan kiállításra

Rehabilitáció témakörben érzékenyítő programként ellátogattunk a hallgatókkal Budapestre a Láthatatlan kiállításra, amelyen megtapasztalhattuk milyen vakon közlekedni, tájékozódni a számunkra ismeretlen helyeken.

Közben autentikus személytől kaptunk tájékoztatást a vakok hétköznapi életéről, élményeikről. Továbbá praktikus tanácsokat kaptunk, hogy hogyan tudunk valóban segíteni, mire figyeljünk, pl. az utcán közlekedő, esetleg segítségre szoruló vak embertársuknál.

Bátran ajánljuk a kipróbálást. Lásd: https://www.lathatatlan.hu/

FMZS

Közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga továbbképzés

Tisztelt Intézményvezetők!
Kedves Tanár- és Pedagóguskollégák!

A Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola 2018 szeptemberétől megfelelő számú jelentkező esetén elindítja a közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga továbbképzési szakját.

Könnyű, avagy nehéz feladatra vállalkozik ma egy elkötelezett vezető?

A jó vezető nem pusztán irányítói, menedzseri, szervezői és retorikai kvalitásairól ismerszik meg, hanem arról is, képes-e kellő alázattal szolgálni a rá bízott közösséget, alkalmas-e arra, hogy a keresztényi és a pedagógiai szeretet iránymutatása szerint teremtsen értéket közvetlen környezetében.

A jó vezető minden élethelyzetben képes tanulni, fejlődni, képes alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez. Az alkalmas vezető elismer, és bizalmat előlegez, emberközpontú és következetes, őszinte és támogató, példakép és egyben partner. Szolgálatot vállal, és nem hatalmat épít.

Képzésünk e gondolatok és szellemiség jegyében kíván támogatást nyújtani a jelentkező pedagógus-és tanárkollégáknak.

Pedagógus szakvizsga (tehetséggondozás, tehetségfejlesztés tanulmányterülettel)

Tisztelt Intézményvezetők!
Kedves Tanár- és Pedagóguskollégák!

Bizonyára már többször tudatosult Önökben, hogy a jövő vezetőit, szakembereit, szűkebb és tágabb társadalmi környezetünk tehetséges tagjait mi, óvodapedagógusok, tanítók, gyógypedagógusok, szaktanárok neveljük, oktatjuk, és a mi nevelői munkánknak is köszönhetően válnak tudatos felnőttekké, akikre a világ komplex problémáinak megoldását hagyjuk.

Azt már tudjuk, hogy a különleges bánásmódot igénylő gyermekek, tanulók neveléséhez, oktatásához speciális módszerek szükségesek. Vajon azt is tudjuk, hogy nekünk, nevelőknek, pedagógusoknak, intézményvezetőknek is speciális módszertani ismeretekre van szükségünk az egy vagy több tehetség- és képességterületen kiemelkedő gyermekek sikeres neveléséhez. A tehetségfejlesztés már az óvodai nevelés éveiben is figyelmet, szakmai hozzáértést, elkötelezettséget igényel, amelyet az Óvodai Nevelés Országos Alapprogramja hangsúlyosan előír, és a pedagógiai kompetenciák körében kiemelten kezel.

Oldalak

Subscribe to RSS - TO